Forum Apple, ca m'énerve |
|
|
|
Tue 19 Aug 2003, 10:29
|
SuperHero
Group: Members
From: - FR
Member No.: 8,230
|
juste une info sur un truc qui m'agace : Etant un peu énervé par : - le fait qu'Apple visiblement ne donne pas de réponse aux musiciens qui prennent la peine de leur écrire pour être en ligne sur l'iTunes music store; - la lenteur que met Apple à lancer le music store en Europs alors que même Microsoft à trouvé un sytème pour le faire J'ai posté un message plutôt gentil sur le forum de discussion Apple il y a deux/trois jours. La réponse d'Apple est arrivée ce matin : Your post titled "Microsoft music OK IN EUROPE !!" has been removed from Apple Discussions. Posts including (but not limited to) any of the following are not appropriate: * Discussions of Apple policies and procedures (including pricing and repair policies) * Speculations/rumors about future Apple decisions * Questions/rumors about unreleased products * Posts in the technical forums that are not directly related to a technical support issue * Polls, petitions, auctions, or advertisements * Posts that are only complaints * Posts which contain or imply abusive or obscene language * Posts which are abusive to other Discussions users alors là, chapeau bravo !!
--------------------
Clouvel - noise since 1971
|
|
|
|
|
|
2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
|
|
|