Uc 33 Et Dp4 |
|
|
|
|
Replies
(1 - 5)
|
Wed 4 Aug 2004, 23:25
|
Maniac Member
Group: Members
From: FR
Member No.: 8,009
|
QUOTE qui pense que oui PT marchera sans soucis... ah bon? j'avais pensé à cette solution pour "piloter" PT et on m'avait assuré que c'était no way l'espoir s'installe maintenant parceque pour moins de 200€... sinnon ya aussi LIVE dans le lot que tu peux controler, max/msp aussi biensure. ps: fait tellement chaud ici que c'est 'dans et 'devant Protools le mode slip
|
|
|
|
|
Wed 4 Aug 2004, 23:56
|
SuperHero
Group: Members
From: Paris - FR
Member No.: 2,244
|
C'est pas garanti et c'est pas moi qui le dit. Je te joins la réponse du dit Mike de chez Evolution: -------------------------------- "Hi Mathieu (c'est moi...), It is possible to control ProTools with the UC-33e. Please see the ProTools MIDI implementation document from the Digidesign technical documents page of their web site. That will explain how to assign your MIDI controller (UC-33e in this case) to control parameters in ProTools. http://www.digidesign.com/support/docs/50/...ers_Guide50.pdf. These instructions are applicable to all MIDI controllers. We are planning on making a preset so that people don't have to set it up themselves, but we are also trying to get users to share their ProTools setups, so please let us know if you would like to share your setup once you have it running". -------------------------- Pour moi, ce n'est pas assez probant pour l'instant et je demande encore à voir, mais bon... PS: ici, j'ai gardé le short au d'ssus du slip, ça se radouci... Qu'est ce que j'raconte??...
This post has been edited by Mr.T: Wed 4 Aug 2004, 23:58
--------------------
|
|
|
|
|
|
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
|
|
|